Master of Business Administration to prestiżowe studia, które proponują podniesienie poziomu wiedzy i kształcenie specjalistycznych umiejętności menedżerskich dla osób pracujących na stanowiskach kierowniczych lub ubiegających się o takie stanowiska.
Celem studiów jest:
- dostarczenie aktualnej wiedzy w zakresie: zarządzania, finansów oraz prawa dla właścicieli / członków zarządów oraz kluczowych kadr menedżerskich zatrudnionych w sektorach przedsiębiorstw oraz w administracji publicznej;
- wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności menedżerskie niezbędne w codziennej pracy osoby zarządzającej dużymi zespołami ludzkimi;
- zapoznanie słuchaczy z zagadnieniami – zarządzania, marketingu, sprzedaży, finansów – niezbędnymi do skutecznego kierowania dużymi instytucjami prywatnymi i publicznymi.
Studia przygotowują absolwentów do pracy na kierowniczych stanowiskach w sektorze przedsiębiorstw oraz w jednostkach organizacyjnych administracji publicznej, zarówno w zarządach tych instytucji, jak i w kolegialnych ciałach nadzorczych.
Studia kierowane są do:
- absolwentów uczelni wyższych, zainteresowanych problematyką zarządzania, finansów i prawa gospodarczego, posiadających 5-letnie doświadczenie zawodowe lub 3-letnie doświadczenie pracy na stanowisku kierowniczym w sektorze przedsiębiorstw lub administracji publicznej (osoby o innym doświadczeniu zawodowym mogą być przyjęte na studia MBA w trybie indywidualnej decyzji komisji rekrutacyjnej na podstawie informacji zawartych w liście motywacyjnym);
- menedżerów przedsiębiorstw prywatnych, państwowych, kierowników jednostek organizacyjnych administracji publicznej, dążących do podniesienia kompetencji w zakresie zarządzania i uzyskania uprawnień do pełnienia funkcji członka rad nadzorczych.
Program studiów przygotowany w taki sposób, aby dostarczyć rzetelnej i aktualnej wiedzy oraz umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania zespołami ludzkimi i kierowania przedsiębiorstwami w warunkach zmieniającej się dynamicznie rzeczywistości gospodarczej.
Kadra wykładowców, do której należą zarówno uznani ekonomiści, jak i praktycy życia gospodarczego w Polsce, zapewnia słuchaczom uzyskanie wiedzy eksperckiej i nabycie wysokiej klasy kompetencji menedżerskich.
Wyróżnikiem studiów jest wzbogacenie kultury organizacyjnej o istotne aspekty etyki biznesu oraz podkreślenie roli patriotyzmu gospodarczego w podejmowaniu kluczowych decyzji menedżerskich.
Ponadto dzięki współpracy z uznaną na świecie amerykańską firmą konsultingową Energizers LLC (na liście top 500 światowych firm w przywództwie) i jej wybitnym trenerem MBA dr. Bartem Tkaczykiem absolwenci MBA w AKSiM otrzymują menedżerski certyfikat w zakresie zarządzania i przywództwa.
Absolwent w czasie studiów zdobywa wiedzę z zakresu: zarządzania, finansów i prawa, co pozwala mu lepiej rozumieć mechanizmy funkcjonowania dużych instytucji prywatnych i publicznych. W szczególności poznaje strategie: zarządzania zespołami pracowników, pozyskiwania środków zewnętrznych na finansowanie strategicznych projektów rozwojowych. Zdobywa również wiedzę o instrumentach i instytucjach rynku finansowego. Wykazuje znajomość poszczególnych segmentów polityki gospodarczej oraz procesów zarządzania jednostkami sektora finansów publicznych. Ma ponadto świadomość znaczenia patriotyzmu gospodarczego w rozwoju gospodarczym Polski.
Obrony uczestników studiów podyplomowych MBA IV edycji (22-23.01.2021 r.)
Piknik rodzinny MBA – Pogorzelica 2022
Wielkanoc 2022
Studia podyplomowe MBA w ósmej edycji!
Czas się bronić!
Rekolekcje dla absolwentów MBA
Ostatnie dni rekrutacji na studia podyplomowe AKSiM
Zapraszamy na studia – rekrutacja trwa!
Słuchacze o studiach podyplomowych AKSiM
Studia podyplomowe w AKSiM oczami studentów
Ze swojej strony bardzo chciałbym wszystkich pozdrowić i szczególnie chciałbym podziękować szanownej komisji za umożliwienie zdania egzaminu online. Było to dla mnie nowe doświadczenie. Dziękuję za zrozumienie mojej sytuacji w tej chwili
Jacek, żołnierz przebywający podczas obrony na misji w Afganistanie, absolwent MBA IV edycji
Mieliśmy kontakt z doskonałymi ekspertami, zarówno teoretykami, jak i praktykami, co tutaj jest ważne. Wykładowcy są z całej Polski, ale i ze świata, bo są w Toruniu także wykładowcy, którzy uczą na MBA także poza granicami naszego kraju
Julita, absolwentka MBA IV edycji
Inspiracją do podjęcia kolejnego kierunku kształcenia w tej uczelni były dobre głosy absolwentów poprzednich edycji, ale także moja chęć doskonalenia, kształcenia, zdobywania wiedzy
Dorota, absolwentka MBA IV edycji
Zdecydowanie będę lepiej zarządzał i rozumiał pewne procesy, które zachodzą w firmie. Myślę, że przełożą się na lepsze zdecydowanie efekty
Grzegorz, absolwent MBA IV edycji
Określono następujące terminy zjazdów dla kierunku Master of Business Administration dla słuchaczy, którzy rozpoczęli naukę od października 2021 r. (VII edycja):
I semestr
- 13-14 listopada 2021 r.
- 27-28 listopada 2021 r.
- 11-12 grudnia 2021 r.
- 18-19 grudnia 2021 r.
- 8-9 stycznia 2022 r.
- 5-6 lutego 2022 r.
II semestr
- 26-27 lutego 2022 r.
- 19-20 marca 2022 r.
- 2-3 kwietnia 2022 r.
- 9-10 kwietnia 2022 r.
- 7-8 maja 2022 r.
- 28-29 maja 2022 r.
- 11-12 czerwca 2022 r.
- 1-2 lipca 2022 r.
Pozostały ostatnie wolne miejsca na VIII edycję studiów. Szczegółowych informacji udziela Sekretariat Studiów Podyplomowych.
Harmonogram zjazdów dla nowych słuchaczy rozpoczynających naukę od marca 2022 r. (VIII edycja) – semestr letni:
I semestr
- 2-3 kwietnia 2022 r. (I zjazd)
- 9-10 kwietnia 2022 r. (II zjazd)
- 7-8 maja 2022 r. (III zjazd)
- 28-29 maja 2022 r. (IV zjazd)
- 11-12 czerwca 2022 r. (V zjazd)
- 2-3 lipca 2022 r. (VI zjazd)
Harmonogram zjazdów w semestrze zimowym 2022/2023 zostanie podany w terminie późniejszym.
Ze względów organizacyjnych, wszystkich słuchaczy prosimy sprawdzanie swojej poczty w domenie AKSiM, przed każdym zjazdem.
Czesne za studia na kierunku Master of Business Administration (MBA VII edycja) – w języku polskim w roku akademickim 2021/2022 wynosi: 14 870 zł w przypadku płatności jednorazowej.
Słuchacz studiów podyplomowych podpisując umowę o naukę składa pisemną deklarację określającą wybór formy płatności. Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty. Szczegółowe informacje dotyczące terminów płatności jednorazowych i ratalnych zawiera załącznik. Informacje o opłacie rekrutacyjnej zostały zawarte w zakładce Rekrutacja.
⇒ Wysokość czesnego za studia w roku akademickim 2021/2022
⇒ Terminy zjazdów VI edycja w roku akademickim 2021/2022
⇒ Terminy zjazdów VII edycja w roku akademickim 2021/2022
⇒ Terminy zjazdów VIII edycja w roku akademickim 2021/2022
⇒ Kwestionariusz dla kandydata na studia podyplomowe
⇒ Program studiów
Rekrutacja na wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Akademii Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu – Akademii Nauk Stosowanych prowadzona jest w formie elektronicznej. Jeśli rejestrujesz się pierwszy raz, załóż konto na stronie rejestracja.wsksim.edu.pl lub zaloguj się przez swoje konto Google / Facebook. Jeśli korzystałeś już wcześniej z naszego systemu rekrutacyjnego, to kolejna aplikacja będzie jeszcze łatwiejsza.
Przystępując do procesu rejestracji przygotuj:
- dane osobowe,
- skan swojego zdjęcia legitymacyjnego (pomożemy Ci dostosować rozmiar i proporcje),
- skan dyplomu ukończenia studiów wyższych (na poziomie studiów licencjackich lub magisterskich),
- opinię księdza proboszcza (z racji światopoglądowych szczegóły do indywidualnego uzgodnienia z władzami AKSiM),
- list motywacyjny (skierowany do rektora AKSiM),
- potwierdzenie uiszczenia opłaty rekrutacyjnej (jeśli zostało dokonane wcześniej, w tradycyjny sposób).
Wszystkie dokumenty będzie można załączyć w formie plików. W toku internetowej rekrutacji istnieje również możliwość uiszczenia opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł.
Opłatę rekrutacyjną można uiścić również bezpośrednio na konto Uczelni:
Numer konta: 24 1320 1120 2565 2484 2000 0001
Bank Pocztowy S.A. I oddział w Toruniu
W tytule wpłaty wpisując: imię i nazwisko słuchacza, kierunek studiów – opłata rekrutacyjna za studia podyplomowe „MBA”.
Opłata rekrutacyjna:
- jest bezzwrotna w przypadku przyjęcia kandydata na studia, a następnie jego rezygnacji z podjęcia studiów,
- jest bezzwrotna w przypadku nieprzyjęcia kandydata na studia,
- jest zwracana w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów.
Po wysłaniu aplikacji rozpocznie się proces weryfikacji złożonych dokumentów. Logując się na swoje konto będziesz mógł obserwować co dzieje się z Twoim zgłoszeniem, a o istotnych sprawach powiadomimy Cię na adres mailowy podany podczas rejestracji.
Oczekując na decyzję możesz skompletować niezbędne dokumenty i wraz z wydrukowanym kwestionariuszem dostarcz je (osobiście lub prześlij pocztą) do Sekretariatu Studiów Podyplomowych.
Zapraszamy na rejestracja.wsksim.edu.pl